NOWY HELP DESK FIRMY LAUTERBACH

Aktualności

Zajrzyj na jeszcze lepszy support.lauterbach.com

 

 

Baza wiedzy, wiadomości techniczne oraz zaawansowana obsługa zgłoszeń serwisowych, to jest to, co usprawnia codzienną pracę deweloperów systemów wbudowanych.

Nową stronę pomocy technicznej firmy Lauterbach zaprojektowano w celu usprawnienia codziennej pracy deweloperów systemów wbudowanych.

System obsługujący zgłoszenia klientów umożliwia programistom wgląd w aktualny status zgłoszenia wraz z jego pełną historią. Istnieje też możliwość automatycznego powiadomienia e-mail o rozpatrzeniu zgłoszenia.

W udoskonalonej bazie wiedzy, zawierającej obszerny dział FAQ oraz instruktażowe nagrania video, udostępniono rozwiązania najczęstszych problemów programistycznych dla wszystkich mikroarchitektur obsługiwanych przez narzędzia firmy Lauterbach. Dział Tips & Tricks, to liczne wiadomości techniczne o charakterze ogólnym. W obu działach programiści mogą być automatycznie powiadamiani przez e-mail o pojawieniu się nowych, interesujących ich artykułów.

Funkcja wyszukiwania zapewnia szybki i ukierunkowany dostęp do konkretnych pytań. Istnieje również możliwość pobrania dokumentów technicznych oraz kart referencyjnych.

Firma Lauterbach, to nie tylko najlepsze narzędzia oraz oprogramowanie, ale również niezawodne wsparcie. Nowa strona pomocy technicznej, to gwarancja jeszcze szybszego i sprawniejszego wsparcia produktowego dla wszystkich użytkowników narzędzi Lauterbach.

Już teraz zapraszamy na nowy Help Desk firmy Lauterbach.

Jednocześnie informujemy, że dane od zarejestrowanych użytkowników będą przetwarzane zgodnie z europejskim ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych GDPR i nie będą przekazywane osobom trzecim.